sobota, 16 lipca 2011

Tagliatelle w sosie śmietanowym z łososiem i pietruszką



    No dobra, dodawanie przepisów bezpośrednio po imprezie nie jest może najlepszym pomysłem, ale przynajmniej nie mam już wymówek do odkładanie tego na później. Makaron z łososiem serwują w większości włoskich knajp. Jest on banalnie prosty (w zasadzie to chyba nie przychodzi mi do głowy makaron który nie byłby prosty;).
    Zdjęcie wiele nie oddaje, ale było robione w pośpiechu. Chciałem się przede wszystkim przełamać i dodać w końcu jakiś przepis.
    Do przyrządzenia porcji na 2 osoby potrzebujemy:

- 100 g. łososia wędzonego
- 200-250 g. makaronu tagliatelle
- 2 ząbki czosnku
- pół pęczka pietruszki
- 1 opakowanie Ramy Creamfine
- sól, pieprz

    Posiekany czosnek przesmażamy na oliwie na średnim ogniu, dorzucamy posiekaną pietruszkę, a po chwili łososia. Po około 30 s. zalewamy wszystko śmietaną. Dusimy kilka minut, doprawiamy solą pieprzem. Gotowe !

VIVA la pasta! 2

3 komentarze:

  1. klasyka! a wiesz, ostatnio zastanawiałam się, kiedy wrzucisz coś nowego, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, te kobiety... Jedna krzyczy, ze masz isc spac, a reszta (w tym ja) czeka wyglodniala na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jak tu odmówić kiedy kobieta każe przyjść do łóżka ;) Mam nadzieję, że w tym miesiącu będzie już trochę lepiej z przepisami :)

    OdpowiedzUsuń