niedziela, 3 kwietnia 2011

Gdzie te przepisy.. ?

   Weekend dla mnie był dość urozmaicony kulturalnie. Zrobiłem parę ciekawych rzeczy, których przepisy muszę koniecznie dodać. Niestety jednak nie porobiłem zdjęć, więc będą musiały poczekać do następnego razu. Największym problemem jest moje aktualne mieszkanie, w którym cholernie trudno wykonać ciekawe zdjęcie. Na szczęście w lipcu się to zmieni.
   Zarzekałem się, że dodam przepis na jakąś sałatkę z książki z poprzedniego posta.. no cóż.. może za 2 tygodnie ;). Zrobiłem za to dużo ciekawsze rzeczy, na które przepisy na pewno się tu pojawią:
1. Kotleciki mielone z kurczaka z fetą i pietruszką - zabrakło mi pomysłu jak zrobić zdjęcie kotletów, które, jak to kotlety - same w sobie wyglądem nie urzekają. No i głodny strasznie byłem. 
2. Frittata - jak na złość po raz pierwszy przywarła mi do patelni i złośliwie rozpadła się przy obracaniu.
3. Burrito - w tym przypadku akurat zdjęcie zrobiłem i przepis dodam, pewnie jutro lub we wtorek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz