wtorek, 29 marca 2011

Książka: Sałatki z całego świata...

...na przystawkę, jako dodatek lub samodzielne danie - pyszne, urozmaicone, wykwintne. Tak brzmi pełny tytuł książki kucharskiej którą dziś udostępniam.
Rehabilituję się w ten sposób za brak nowych przepisów od pewnego czasu. Wynika to z braku czasu i torby jedzenie którą ostatnio przywiozłem z domu (czego za zwyczaj nie robię - pkp nie jest przyjazne większym bagażom ;).
Książka jest już niestety niedostępna w księgarniach, jakiś czas temu przeszukałem za nią pół internetu, niestety bezskutecznie. Na szczęście pozostaje jeszcze forma e-booka. Pozycja godna polecenia, przepisy są pogrupowane tak jak w tytule, szczegółowo opisane wraz z wartościami odżywczymi i czasem przygotowania. Tutaj muszę się przyznać - mam ją od 2 lat, mimo to ani razu z niej nie skorzystałem... i to jest moja misja na weekend. Odwiedzi mnie moja kobieta, więc to mnie zmotywuje do przygotowania czegoś ciekawego.


link: Sałatki z całego świata

1 komentarz:

  1. Luuuuuubie to! :) A książka faktycznie godna polecenia!! ;)

    OdpowiedzUsuń